Handelsbetingelser

Astrid Frank ApS
Kastetvej 26G
9000 Aalborg
CVR: 39813378

Betaling

Astrid Frank ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Viabill, Anyday og MobilePay.

Vi trækker først din betaling, når at varen afsendes. Beløbet vil dog blive reserveret indtil pakken afsendes.

Alle beløb er i danske kroner. Danske kroner og er inkl. moms.
Hos astridfrank.dk benytter vi en godkendt betalingsservice, som krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Dette betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Du vil modtage en ordrebekræftelse på mail efter dit køb er gennemført.

ViaBill

Ved køb med ViaBill vil du modtage dine vare efter bestilling. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på 39 dkk.
Hvis du fortryder dit køb ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Anyday

Med Anyday deler du let din betaling op. Du betaler første afdrag når varen leveres og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe at du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her.

Levering

Kan jeg tracke min levering?

Du vil modtage en mail og sms, når vi indleverer din pakke. Herefter kan du følge pakken frem til levering med track and trace.

Hvis du ikke kan finde dit track and trace nummer, så send os en mail, hvorpå vi vil hjælpe dig.

Hvad er leveringstiden?

På hverdage sender vi alle pakker bestilt inden kl. 14 samme dag. Ordre bestilt inden kl. 14 vil blive leveret efter 1-2 hverdage. Hvis at du ikke har modtaget pakken inden for følgende dage, så er du velkommen til at rette henvendelse til os, for at få oplyst dit track and trace nummer og eventuelt afhentningssted.

Din pakke vil blive leveret til din nærmeste eller udvalgte pakkeshop. Såfremt der er betalt for hjemmelevering afleveres pakken ved din adresse. Vil du vide mere om betingelserne ved hjemmelevering, så henviser vi direkte til transportørens hjemmeside. Se deres betingelser her: GLS | dao

Længere leveringstider i travle perioder

Desværre oplever vi i øjeblikket længere leveringstid på grund af en ekstraordinær stor efterspørgsel under Black Friday og Black Weekend. Dette kan fortsætte indtil slut december grundet travlheden hos GLS og DAO.

Derfor er vores forventede leveringstid lige pt. på 4-5 hverdage på nye ordrer.

Hvad sender i med?

Vi sender med alle pakker med GLS eller dao. 

Hvad koster fragt?

Ved levering til dao pakkeshop i Danmark er prisen 35 DKK og der er fri fragt ved køb over 599 DKK.

Ved levering til GLS pakkeshop i Danmark er prisen 39 DKK og der er fri fragt ved køb over 599 DKK.

Ved dao hjemmelevering i Danmark er prisen 39 DKK og der er fri fragt ved køb over 599 DKK.

Ved GLS omdeling til privat i Danmark er prisen 55 kr. og 35 kr. ved køb over 599 kr.

Fragt til Tyskland, Belgien, Finland og Holland koster 69 kr. og der er fri fragt ved køb over 699 kr. 

Jeg har glemt at hente min pakke:

Hvis du ikke har hentet din pakke indenfor anførte afhentningsfrist, vil pakken blive returneret til os. For at få den tilsendt igen, så skal du betale fragtomkostninger påny. Vær opmærksom på det er dit ansvar at følge tracking-nummeret samt at få afhentet pakken, også hvis du ikke har modtaget anvisninger herpå.

Efter vi har modtaget pakken, så vil vi gentagende gange tage kontakt. Lykkes det ikke at få kontakt, så vil ordren blive behandlet som en returnering. Hvis der IKKE kan skabes kontakt, så vil der blive fratrukket et gebyr på 200,-. Hvis det tilgodehavende beløb er mindre end 200,- vil kunden IKKE blive opkrævet yderligere.

Hvis pakken kommer retur og du ikke ønsker at beholde pakken fratrækkes 49 kr. for returfragten.  

Sender i til udlandet?

Vi leverer til Danmark, Sverige, Finland, Tyskland, Belgien og Holland.

Er du ikke helt tilfreds med din vare?

Hvis har brug for hjælp eller spørgsmål vedrørende reklamation, returnering eller ombytning af varer, så kan du læse om dette her her.

Julegave køb hos Astrid Frank

Vi har valgt i år at tilbyde vores normale 14 dages retur fra købsdatoen. Derefter tilbyder vi frem til d. 5 januar helt ekstraordinært, at man kan ombytte til en anden vare eller få tilsendt et tilgodebevis. Vi skal senest have besked om, om man ønsker ombytning eller tilgodebevis på vores mail d. 5/1-2024. Læs mere om reglerne for julegavekøb og byt her.

Ordre købt med gavekort eller tilgodebevis

Har du betalt din ordre med gavekort eller et tilgodebevis kan denne ikke udbetales kontant. Ønsker du at returnere din ordre, vil du få tilsendt et nyt tilgodebevis eller gavekort på mail.

Persondataloven

Når du handler hos os, skal du minimum registrere følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse, postnr. og by
  • Mobil tlf. nr.
  • E-mail adresse

Vi skal bruge disse oplysninger til at levere varen til dig.
Personoplysninger registeret hos astridfrank.dk opbevares i op til 3 år, hvor efter de vil blive slettet.

Du kan læse mere om vores persondata- og cookiepolitik her.

Klagemuligheder

Ønsker du at klage over et produkt, kan klagen sendes til enten vores e-mail: info@astridfrank.dk eller til vores adresse:
Kastetvej 26G, 9000 Aalborg.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her.