Handelsbetingelser

Astrid Frank ApS
Schleppegrellsgade 52A, 1
9000 Aalborg
CVR: 39813378

Betaling:

Astrid Frank ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Viabill og MobilePay.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på 39 kr.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Vi trækker først din betaling, når varen afsendes. Beløbet vil dog blive reserveret indtil pakken afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Hos AstridFrank.dk benytter vi en godkendt betalingsservice, som krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Dette betyder at man ikke kan aflæse dine informationer.
Du vil modtage en ordrebekræftelse på mail efter dit køb er gennemført.

Levering:

Kan jeg tracke min levering?

Du vil modtage en mail & sms, når vi indleverer din pakke, hvor du kan følge pakken via track og trace.

Hvis du ikke kan finde dit track og trace nummer, så send os en mail, hvorpå vi kan hjælpe dig.

Hvad er leveringstiden?

Vi leverer indenfor 1-2 dage efter din ordreafgivelse, hvis du ikke har modtaget pakken inden for følgende dage, er du velkommen til at rette henvendelse til os, for at få oplyst track og trace nummer og eventuelt afhentningssted.

Din pakke vil blive leveret til din nærmeste pakkeshop.

Hvad sender i med?

Vi sender med alle pakker med GLS.

Hvad koster fragt?

Ved levering til GLS Pakkeshop i Danmark er prisen 29 kr., og der er fri fragt ved køb over 499 kr.

Ved GLS omdeling til privat i Danmark er prisen 49 kr., og 29 kr. ved køb over 499 kr.

Fragt til Sverige, Tyskland, Belgien, Finland og Holland koster 59 kr., og der er fri fragt ved køb over 699 kr. 

Fragt til Norge koster 119 kr., og der er fri fragt ved køb over 999 kr. 

Jeg har glemt at hente min pakke:

Hvis du ikke har hentet din pakke indenfor anførte afhentningsfrist, vil pakken blive returneret til os. For at få den tilsendt igen, skal du betale fragtomkostninger påny. Vær opmærksom på det er dit ansvar at følge trackingnummeret samt at få afhentet pakken, også hvis du ikke har modtaget anvisninger herpå.

Efter vi har modtaget pakken, så vil vi gentagende gange tage kontakt. Lykkes det ikke at få kontakt til kunde, vil ordren blive behandlet som en returnering. Hvis der IKKE kan skabes kontakt, vil der blive fratrukket et gebyr på kr. 200,-. Hvis det tilgodehavende beløb er mindre end kr. 200,-, vil kunden IKKE blive opkrævet yderligere.

Sender i til udlandet?

Vi leverer indtil videre kun til Danmark, Sverige, Finland, Tyskland, Belgien, Holland og Norge.

Er du ikke helt tilfreds med din vare?

Hvis har brug for hjælp eller spørgsmål vedrørende reklamation, returnering eller ombytning af varer, så hop ind på returnering og ombytning her.

Persondataloven:

Når du handler hos os, skal du minimum registrere følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse, postnr. og by
  • Mobil tlf. nr.
  • E-mail adresse

Vi skal bruge disse oplysninger til at levere varen til dig.
Personoplysninger registeret hos AstridFrank.dk opbevares i op til 3 år, hvor efter de vil blive slettet.

Klagemuligheder:

Ønsker du at klage over et produkt, kan klagen sendes til enten vores e-mail: Info@astridfrank.dk eller til vores adresse:
Schleppegrellsgade 52A 1, 9000 Aalborg.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/