Betingelser og vilkår

Astrid Frank IVS
Schleppegrellsgade 52A, 1
9000 Aalborg
CVR: 39813378

Betaling:

Astrid Frank IVS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay
Vi trækker først din betaling, når varen afsendes. Beløbet vil dog blive reserveret indtil pakken afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Hos AstridFrank.dk benytter vi en godkendt betalingsservice, som krypterer alle dine kortoplysninger med SLL (Secure Socket Layer) protokol.
Dette betyder at man ikke kan aflæse dine informationer.
Du vil modtage en ordrebekræftelse på mail efter dit køb er gennemført.

 

Levering:

  • Kan jeg tracke min levering?
    Du vil modtage en mail & sms, når vi indleverer din pakke, hvor du kan følge pakken via track og trace.
    Hvis du ikke kan finde dit track og trace nummer, så send os en mail, hvorpå vi kan hjælpe dig.
  • Hvad er leveringstiden?
    Vi leverer indenfor 1-4 dage efter din ordreafgivelse, hvis du ikke har modtaget pakken inden for følgende dage, er du velkommen til at rette henvendelse til os, for at få oplyst track og trace nummer og eventuelt afhentningssted.
    Din pakke vil blive leveret til din nærmeste pakkeshop.
  • Hvad sender i med?
    Vi sender med alle pakker med GLS.
  • Hvad koster fragt?
    Fragt til Danmark er 29 kr., og der er fri fragt ved køb af over 499 kr. Fragt til Sverige er 99 kr.
  • Jeg har glemt at hente min pakke:
    Hvis du ikke har hentet din pakke indenfor anførte afhentningsfrist, vil pakken blive returneret til os. For at få den tilsendt igen, skal du betale fragtomkostninger påny. Vær opmærksom på det er dit ansvar, at følge trackingnummeret og at få afhentet pakken, også hvis du ikke har modtaget anvisninger herpå.
  • Sender i til udlandet?
    Vi leverer indtil videre kun til Danmark og Sverige.

Reklamationsret:

Hos Astrid Frank har du 2 års reklamationsret.
Dette gælder kun ved fejl i materiale eller fabrikation. Dette betyder at der er mulighed for, at få pengene tilbage, afslag i prisen eller få varen repareret - alt efter situationen. Dette gælder ikke, hvis der er sket fejl grundet forkert betjening af produktet.
Du må håndtere produktet, som var det i en butik du prøvede produktet.

Vi refunderer fragtomkostningerne, for den billigste fragt metode.

Du skal reklamere indenfor rimelig tid, gerne så hurtigt som muligt. Vi anbefaler indenfor to måneder efter du har opdaget fejlen. Ønsker du at reklamere over en vare, så kontakt os via vores e-mail: Info@astridfrank.dk og vi finder da sammen en løsning på reklamationen.

 

Returnering:

Vi giver 14 dages returret, fra den dag du modtager din ordre. Pakken skal bare sendes senest 14 dage efter du har modtaget din ordre.

Tilretninger, henvendelser og reklamationer sendes til:

Astrid Frank IVS
Schleppegrellsgade 52A 1
9000 Aalborg

Vi gør opmærksom på der modtages ikke pakker sendt på efterkrav eller pakker som ikke sendes med omdeling.

Ønsker du at returnere en vare, skal du vedlægge en seddel i pakken, som indeholder ordrenummer, samt ønske ift. ombytning/returnering/reklamation.
Vigtigt: dit ordrenummer er 5 cifre, og du finder det i ordrebekræftelsen vi har sendt. 

Det er op til dig, hvordan du ønsker at sende din pakke retur, det er dog et krav at pakken bliver leveret til vores adresse, altså skal den sendes med omdeling. Vi henter ikke pakken i så fald den ikke bliver leveret direkte til vores adresse, og den vil derved blive sendt retur.

Du skal selv betale det beløb det koster at få sendt pakken retur, dette gælder uanset om du vil have pengene retur eller byttet din vare.

Det er dit ansvar at pakken er sendt forsvarligt, dette betyder at du har ansvar for at pakken kommer sikkert frem til os. Vi anbefaler derfor at du gemmer kvittering, og eventuelt track og trace nummer.

Når vi modtager varen, tjekker vi varens stand. Derefter betaler vi det beløb du har købt varen for tilbage.

Du vil modtage beløbet via det betalingskort, som er blevet brugt til købet.

Bemærk!: Du kan miste din ret til at få tilbage betalt købsbeløbet hvis:

  • Varen har været reelt taget i brug
  • Varen er blevet beskadiget mens du har haft ansvaret for den

 

Byt en vare

Hvis du ønsker at få byttet din vare, så tjek først på vores hjemmeside om vi har den vare og størrelse, som du ønsker at bytte til. Send derefter en mail til: Info@astridfrank.dk med ordrenummer og hvilken varer og str. du ønsker at bytte til.

Vi betaler selvfølgelig for fragten fra vores adresse til din nærmeste pakkeshop. 

Det er dit ansvar at pakken er sendt forsvarligt, dette betyder blot, at du har ansvar for pakken kommer sikkert frem til os (Genbrug evt. vores pose/ en kasse). Vi anbefaler derfor, at du gemmer kvittering og eventuelt track og trace nummer på din ordre.

 

Persondataloven:

Når du handler hos os, skal du minimum registrere følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse, postnr. og by
  • Mobil tlf. nr.
  • E-mail adresse

Vi skal bruge disse oplysninger til at levere varen til dig.
Personoplysninger registeret hos AstridFrank.dk opbevares i op til 3 år, hvor efter de vil blive slettet.

 

Klagemuligheder:

Ønsker du at klage over et produkt, kan klagen sendes til enten vores e-mail: AstridFrankIVS@hotmail.com eller til vores adresse:
Schleppegrellsgade 52A 1, 9000 Aalborg.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/